Saturday, January 8, 2011

Rihanna - What`s My Name ft Drake

8 коментара:

почивки лято 2012 в Кушадъсъ said...

Rihanna е страхотна изпълнителка, и доста добре изглежда

добави сайт said...

Мен не ме кефи нещо, малко ми е блудкава и повърхностна :)

аквасорс said...

Мен много ме кефи. В началото Риана ми се струваше, че няма да се задържи много дълго под прожекторите. Но след 2-3 хит според мен се доказа. Има хубав глас, хубаво лице и тяло - тя си е завършена звезда, така да се каже. Блудкава бих нарекла Бритни и то на фона на Риана и въпреки това доста хора я слушат!

ароматизатори said...

Страхотна е тази песен, всичките й песни са върха!

Екскурзии Виена said...

"Rihanna - What`s My Name ft Drake" tazi pesen e strahotna. Golqma lubimka mi e Rihanna. Pravi i dobri dueti. Mnogo sveji pesni.

туроператори said...

Rihanna - What`s My Name ft Drake е една от многото допри парчета на Rihanna. Има хубав глас.

дайвинг said...

Риана е страхотна просто. Не само като тяло, жена и красота, но и като гласови качества. Чувала съм, че има един от най-трудните гласове за имитация, въпреки че на мен ви звучи така. Но аз не разбирам от музика толкова много. Само знам, че Риана е прекрасна пивица, винаги прави качествена музика и изглежда много свежо на екрана!

био продукти said...

Песента Rihanna - What`s My Name ft Drake е много красива и нежна.Има хубав текст и мелодията е приятна за слушане.Това е певица която знае какво иска, знае какво прави, знае и как да постигне своите цели и как да постави своите изпълнения в челните класации.Отдава и се да пее и рага.Не напразно нашите родни изпълнителки започнаха да копират някои неща и тъй като гласовите й данни няма как да ги вземат, копират клиповете, боядисаната и коса или прическа или стил на обличане.Има хубави песни, честно казано повечето й ми харесват и честно си ги слушам, на тази песен не бях попадала от доста време и благодаря за споделянето на дявам се по често да го правите.