Monday, August 4, 2008

Nas-America-превод

Преди всички и аз бяхме гангсерски триони ходихме като "юнаци"
Говорехме за мацки и пари и се придържахме към боя
Развивах се на горе станах първи
Не си ли щастлив че избираш рапа
Не мисля да извърша моята улична изамама
Твърди тела замръзнали на погребението
От бедняшкия квартал стигнах до феникс
Непоносим вземам каквото аз ям
Идвам до игнорираното дете
Ти си каметлия ако ти дадеш тези свидетелски показания
благ див ожесточено
За 4 години през всичко това как можах да не умра
Този стар геманец каза аз бях главорез
Гледайки в моя бенц се обади
Той се учуди откъде аз имам хляб
Всички тези камъни той вижда
От моето показване
От престъпление към стихове моята история е аз съм от родина на крадци
Америка плаща за внимание
Горната следа това което не мислиш че е
Америка плаща за внимание
Това каквото не мислиш е
Проклетия господар е гангстер
Чий е бога на издънката - икономията
Ударна мъртва целувка
Само оцелявам Nas свидетелства
Лицемерието е всичко което аз мога да видя
Невинен хванат за убийство черния полицай се извинява
Онзи вид "лайното ме кара да свърша и да мисля"
Ние лошите силните се нуждаем от секунда да видим конституцията
цялото дихотомно надпреварванене
Също някои рапари и артисити тренират
Само няма достатъчно негри в NASA
Защо ти дава последните танци тенденция и мода
Само това когато пристигна към техните остатъци те гледат нашето миналото
Тъкани в фабриката те не ни стават
Започва невина поетична вечар сини джинси и червена кърпа
Убийства дипломатични отношения
Убивайки местните хора се разширява новата нация
Неволен труд вземам с нож разделям женския пъп
Вземам нейното преждевремено бебе позволявам нейния мъж да те види тук
Ако аз мога да пътувам за 1700
Аз бутам пълната ръчна количка с динамит през твойто съглашение
Любoв към заседанието на сената и засягам цялото правителство
Не разглеждам благотворителен базар тя чете наоколо за себе си в библията
Тя вярва че причината да е грешна е тук
Ти играеш тук с престилка като донасяш моя обят скъпа
Ето тя е негърка ние не сне ли свободни в света
Смъртното наказание в Тexas убива младите момчета и момичета
варварство аз съм в Двоен радиус случайно
Като правя това качулката ме ослепява
Наистина колко сме далечи от 3 световна диващина
Когато империята падне представлявам си, колко лудо ще е това
Америка

0 коментара: